dinsdag 23 december 2014

Sneek Peek Spring Summer 2015 deel1

Dat was weer even geleden
dat ik voor het laatst wat op mijn blog schreef.
Oorzaak: een computer die niet wilde doen wat ik wilde.
(lang leve de Mac) +_:"?><

Maar we zijn er weer 
en ik hoop dat hij het nu blijft doen ;-)

Dit wordt een serie van 4 berichten
waarin ik jullie alvast een voorproefje geef
uit de Sale-A-Bration en Spring/Summer 2015 Catalogus.


Dit super mooie stempeltje van de Lotusbloem
stempel je in drieën en zo krijg je diepte in je afbeelding.

Ik heb bij deze kaart met 2 hoofdkleuren gewerkt,
So Saffron en Blackberry Blizz.


De andere stempelsets die ik heb gebruikt komen uit de 
Spring/Summer 2015 catalogus.
Perpetual Birthday Calendar en Butterfly Basics.


De kleuren op de foto's zijn in werkelijkheid iets minder fel.

Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje nieuwsgierig heb gemaakt.
Deze catalogus en acties gaan vanaf 6 januari in en dan zal er ook genoeg info op mijn blog zijn over dit alles.

Fijne kerstdagen alvast voor iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten