zondag 28 december 2014

Sneek Peek deel 2


Alle drukte en gezelligheid van kerst is weer voorbij.
Ik hoop dat jij net zo'n heerlijke kerst hebt gehad als ik,
heerlijk met mijn gezinnetje en mijn moeder samen.

Wat een heerlijkheid, ik krijg maar geen genoeg van alle nieuwe, 
mooie producten die Stampin'Up! uitgebracht heeft.

En wat een voorrecht dat je dan als demonstratrice alles al kan gebruiken
om er voor jullie wat leuks van te maken als inspiratie.


Hier een kaartje met als basis onze Whisper White Note Cards.
De gebruikte kleuren zijn:
Rose Red, Wisteria Wonder, Blushing Bride en Soft Sky.

Ik ben echt helemaal gek op de gratis stempelset uit de Sale-A-Bration Brochure, 
You Brighten My Day.
Samen met oa. de What's Up Punch heb je oneindig veel mogelijkheden. 


De achtergrond heb ik gemaakt met de Happy Heart Textured Impressions Embossing Folder.
Ik heb hem alleen achterstevoren gebruikt, is weer eens iets anders.


Het kleine hartje met love is echt geweldig!
De huisjes heb ik 'tone on tone' gestempeld.

Ik heb een groot hart geponsd en alles met stevig zwart draad (niet SU) aan elkaar gemaakt,
nu lijkt het net alsof het hart de ballon is die de huisjes mee de lucht in neemt.

Volgende keer deel 3 van deze Sneek Peek serie.
Een fijne dag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten