zondag 14 december 2014

Heel veel kleine kerstcadeautjes

Ja hoor,
ik had weer eens iets in mn hoofd.
Natuurlijk kan ik hier nog niet zeggen waar het voor is,
maar ik ga met kerst ergens heen en bedacht
dat het wel leuk zou zijn om iedereen daar
een kleinigheidje te geven.
Natuurlijk ook om een klein beetje reclame te maken,
maar het belangrijkste was toch wel
de kerstgedachte.


Omdat er nog aardig wat kerstpapier over was
en het zonde zou zijn om er niks meer mee te doen.
De patronen van de doosjes komen van Sam Donalds en
de rest heb ik er zelf bij bedacht.







Bij elkaar waren het er zo'n stuk of 60.
Ik hoop dat het er genoeg zijn.
En ik hoop ook dat de mensen die ze krijgen
er ook een beetje blij van worden.

Fijne avond allemaal.


1 opmerking:

  1. Wauw jij bent lekker bezig geweest Cobi, superleuke pakketjes allemaal weet zeker dat iedereen er blij van word :D

    BeantwoordenVerwijderen