zaterdag 20 september 2014

weer een kerstkaartje!


Dit keer een kaartje met gesponsde achtergrond.

Voor de maan heb ik met een cirkelpons een stukje schilders tape uitgeponsd
en voor de ster met de sterpons ,uit het Itty Bitty Accent punch pakket, de ster uit schilders tape uitgeponsd.
Deze uitgeponsde figuren gebruikt als maskers tijdens het sponzen,
zodat ik dit later met de lichtgele kleur kon inkleuren.

Voor de maan en de ster heb ik Daffodil Delight gebruikt
en de donkere nacht kleur Pacific Point.
De groene kleur is Pear Pizzazz.


Ik had een hele leuke kaart op Pinterest gezien met de bomen zo gestempeld dat het leek alsof er een laagje sneeuw over de takken heen lag.

Dus ik begonnen met het stempelen van de dennenboom (uit de Festival of Trees) met witte Craft inkt en goed laten drogen. 
Daarna iets 'of set' met Mossy Meaddow nogmaals de boom gestempeld.

Op een of ander manier komt toch steeds die witte Craft kleur weer naar boven toe, jammer, maar het effect is zo ook wel leuk.
En het geeft even goed wat dimensie aan de kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten