dinsdag 23 september 2014

A Merry Little Wish in Silver



Wat een hoop mogelijkheden met de nieuwe stempelset Festival of Trees.
Neem nou deze elegante boompjes,
ik heb ze nu in een kestkaart verwerkt.
Maar je kunt ze voor en na kerst natuurlijk ook heel leuk gebruiken
in allerlei verschillende kleuren.


De zilveren inkt van SU is echt super goed.
Ik heb in het verleden van andere merken zilveren inkt gehad, 
maar deze is zo mooi.

Op Pinterest had ik een kaartje gezien van iemand die de boopjes had versiert met hetzelfde garen als ik hier ook heb gebruikt en
ik dacht: laat ik het dan eens achter de boompjes doen,
dat geeft ook een leuk effect.

Ik heb trouwens eerst met de massieve boomstempel in Soft Sky gestempeld
en daarna het boompje in zilver.
(mijn pons was toen nog niet binnen, dus als je je afvraagd waarom de boomjes
niet helemaal perfect van vorm zijn, ik heb ze hier maar even geknipt)


Deze bijbehorende tekst stempel kun je in twee delen stempelen.
Ik vond het leuk om het ene deel voorop de kaart te doen 
en het andere deel aan de binnenzijde.

Oh ja, en het supermooie design papier op de achtergrond van de kaart is natuurlijk weer van mijn favoriet 'All is Calm'

fijne dag allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten