zondag 7 september 2014

Mijn eerste workshop

Ik ga mijn aller eerste workshop geven.
En ik heb er ontzettend veel zin in.

We gaan een leuke kaart maken met een aantal verschillende technieken.
En als er tijd over is een bijpassende tag.

Het wordt ongeveer zoals de foto's hier onder



WORKSHOP

donderdag 25 september
9.30u - 12.00u
in Bovenkarspel
kosten 7,50
inclusief koffie/thee en iets lekkers

opgeven via de mail stampinmetco@ziggo.nl
of telefonisch 06 - 12 70 92 52

Er is plaats voor 4 personen

Komt de datum u niet uit of wilt u graag een workshop
met een aantal vriendinnen.
Of wilt u een bepaald thema met bv het envelope punch board.
Alles is mogelijk, zelfs de locatie kan aangepast worden
of bij u thuis.
Bel mij dan gewoon even en dan bespreken we het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten