donderdag 31 juli 2014

BE YOU {TIFUL} kaartje met Flower Patch

De Flower Patch stempelset, 
je ziet hem overal op Pinterest terugkomen. 
Bijna altijd op dezelfde manier gebruikt, met veelal dezelfde kleuren.
 Ik wil dan altijd proberen om het weer net even anders te doen. 
Dit is het eerste kaartje dat ik met deze set gemaakt heb en er zullen er zeker nog vele volgen.


 Voor de achtergrond heb ik gekozen voor Hello Honey (een van de nieuwe InColors) Card Stock gestempeld met dezelfde kleur in twee generaties. 
Generatie stempelen is een tweede of derde keer stempelen met dezelfde beïnkte stempel, 
waardoor je een lichtere afdruk krijgt. 
Dit geeft ook gelijk wat diepte in je kaart. 


De tekst kun je heel makkelijk met de Stampin Write Markers beïnkten, 
hierdoor kun je verschillende kleuren in je tekst verwerken.

Wat goudkleurig garen achter de bloem geeft net weer even een leuk effect.
Je kunt dit garen gewoon in een fournituren winkel kopen.

bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik wens iedereen nog een fijne dag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten