dinsdag 29 juli 2014

3 glazen potjes

Het was even een paar weken stil op mijn blog. 
Ik heb een heerlijke vakantie gehad met mijn twee meiden op de camping.
Maar nu ben ik weer helemaal terug, gelijk na mijn vakantie mijn eerste bestelling uit de nieuwe catalogus gedaan en weer heerlijk aan de slag gegaan om nieuwe projecten te maken.

Wat kun je een leuke combinaties maken met alle producten uit 
de nieuwe catalogus 2014/2015 van Stampin'Up!


 Zoals bijvoorbeeld de nieuwe stempelset About The Label 
en Little Label Punches die ik heb gebruikt in dit kaartje. 
De potjes heb ik ingekleurd met de Blendabilities in de kleuren Dafodil Delight en Old Olive. 
Achtergrond gesponsd met een van de nieuwe stencils, 
met Tempting Turquoise inkt op Tempting Turquoise cardstock. 
Door met dezelfde kleur inkt als het papier te werken krijg je een soort 'fluweel' achtige look. 


 Ik heb de potjes afgewerkt met een laagje Crystal Effects, nu lijken het net echte glazen potjes.

Een fijne dag gewenst



Geen opmerkingen:

Een reactie posten