dinsdag 11 november 2014

Twee versierde potten

Vandaag weer eens iets heel anders...





Deze potten heb ik ooit eens van een vriendin gekregen
en vandaag dacht ik: Ik ga er eens iets leuks mee doen.

Eerst heb ik een strook van een juten zak afgeknipt en deze
hierna op maat gemaakt en met GlueDots aan de pot bevestigd.

Als eerste heb ik de pot met de bloemen gemaakt.
Een verkreukelde cirkel van vellum als achtergrond en
een bloem uit de Mixed Bunch set met Crumb Cake inkt 
op Crumb Cake papier gestempeld en geponsd.
nog wat kleine bloemen er omheen, pareltjes er op en klaar.


De tweede die ik heb gemaakt vind ik persoonlijk mooier.
Deze is met de set Choose Happiness gedaan.
De bloem uit deze set met witte Craft inkt gestempeld
en met een Circle framelit door de Bigshot.
De gaatjes in de cirkel heb ik met de Paper Piercing Essentials set gemaakt.
De takjes met blaadjes heb ik eerst met Old Olive gestempeld en met de Blenderpen nog wat verder ingekleurd.


Een stukje Linnen Thread achter het geheel geplakt.
Alles is vastgezet met Dimensionals en GlueDots.
De strik bovenaan de pot is van Cotton Ribbon.

Ik heb hier nu de zak van ... stuk geknipt,
maar je kunt natuurlijk ook de Burlap Ribbon van SU gebruiken.
Alleen had ik die niet in huis en de stroken die ik geknipt heb
kun je zo breed of smal maken als je zelf wilt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden
en tot de volgende keer.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten