dinsdag 18 november 2014

kerstbal kaart

Weer eens een ander soort kaartje dan gewoon rechthoekig of vierkant.
Op Pinterest zag ik een foto tutorial met de TagTopper Punch en een cirkel
en zo ontstond het idee om deze kaart te maken.


Ik had laatst de Circles Framelits gekocht en vond die grootste scalloped circle al zo leuk en nu kwam hij dan eindelijk van pas.


Toen ik de binnencirkel van Whisper White had uitgestansd 
hield ik het negatief over en zo heb ik mijn Bordering Bloom stempel uitgelijnd om rond te kunnen stempelen.


Een stempel uit de For the Birds set in het midden gestempeld en ingekleurd met Blendabilities en markers


ik miste nog wat glitter, hoort toch ook bij kerst.
Daarom heb ik met de Gorgeous Grunge en Versamark gestempeld 
en met Iridescent Ice geëmbossd.


Een stukje Lost Lagoon lint door de tagtopper en
vastgezet met een stukje Bakers Twine.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten