donderdag 5 februari 2015

Dorps tafereel

Ik was voor kerst begonnen met dit dorps tafereel en heb het toen even opgeborgen 
en daarna kon ik het dus niet meer vinden.
Uiteindelijk vond ik hem weer ergens in een doos bovenin mijn werkkast, 
toen was het inmiddels al eind januari.
Geeft niks, want er zijn er vast nog heel veel van jullie die de sets Holiday Home 
en White Christmas hebben en hem nog willen gebruiken. 
Ik vond het ook een beetje zonde om er na zoveel werk niks meer mee te doen.



Alle huisjes zijn gestempeld op waterverf papier en beschilderd en uitgeknipt.
Ik heb hier niet de bijpassende framelits voor gebruikt,
omdat ik het witte randje niet om de huisjes heen wilde.

De achtergrond heb ik gesponst, en voor de zon/maan heb ik een cirkel uitgeponsd
uit maskingpaper en hier omheen gesponsd.
Het sponsen is op Whisper White papier gedaan, dit werkt het best.

De bomen uit White Christmas heb ik blaadjes, besjes en bloempjes gegeven
door met verschillende kleuren Stampin' Write Markers stipjes te zetten.



De ramen heb ik met Blendabilities gekleurd en daarna Crystal effects erover gedaan.
De auto's heb ik uitgeknipt en de raampjes van de auto's uitgesneden.
Achter de ramen van de auto's heb ik WindowSheet geplakt. 


Ik hoop dat jullie het evengoed leuk vonden, ondanks dat de sets niet meer te koop zijn bij SU.
Een fijne dag voor iedereen gewenst en tot de volgende keer!

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: