dinsdag 27 januari 2015

Speciaal voor jou

Misschien vraag je je af waarom er de afgelopen 2 weken
weinig berichten zijn geweest van mij.
Mijn mac had het nu echt begeven en is voor reparatie naar Apple gestuurd.
Heb ik weer, in de winkel zeiden ze dit nog niet meegemaakt te hebben ;-)

Dus heb ik mijn 'oude' laptop maar weer even een opfris beurt gegeven
en kan ik toch weer bloggen, gelukkig!

Vandaag een kaartje met een bijzondere vorm,
geïnspireerd door een kaartje van Jennifer McGuire.



Ik heb eerst twee verschillende maten cirkels uit Natuals White Card Stock gestanst,
zodat je een soort ring van papier overhoudt. Dit heb ik twee keer gedaan.

De keus voor Naturals White is omdat dit net even steviger is dan Whisper White
en het geeft een wat natuurlijkere uitstraling.

Een scorelijn boven aan de achterste cirkel en dat is ook het punt
waar je beiden ringen aan elkaar worden bevestigd.

Aan de voorzijde plak je je Window Sheet en dan is je basis klaar.



Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Flower Patch stempelset
en de bijbehorende Flower Fair Framelits Dies.

De bloemen heb ik wel op Whisper White gestempeld,
omdat dit het mooiste stempeleffect geeft.
Zo heeft elk papier zijn voordeel,
het een is steviger en het ander geeft een mooier stempel resultaat.

De tekststempel is uit de nieuwe Nederlandse set K.J.E.G.
en gestempeld met Cotton White StazOn Opaque inkt.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten