dinsdag 21 oktober 2014

Sneeuwrijk kerstkaartje met Holiday Home


Zo, de herfstvakantie is weer voorbij
en de kinderen zijn weer naar school.

Afgelopen week heb ik geen berichten gepost,
omdat ik heerlijk mijn tijd aan mijn twee meiden
heb besteed.

Maar nu weer een kaartje.


Er stonden zoveel leuke dingen in de seizoen catalogus,
maar de Holiday Home set is toch wel één van mijn favorieten.
Ik houd van stempels waar je heel veel verschillende kanten mee op kan
en dat kan met deze set echt heel goed.
Denk bijvoorbeeld maar aan een verhuiskaartje, natuurlijk ook de kerstkaart, maar deze set kun je voor alle seizoenen gebruiken.


Ik heb de huisjes met versamark op verschillende kleuren papier gestempeld 
en wit geëmbossed. Op het witte papier heb ik met zwart gestempeld.
Meerdere laagjes papier als sneeuw gemaakt, 
zodat je een beetje diepte in je kaart krijgt.

De maan heb ik uitgeponsd van wit papier, bestempeld met een stempel 
uit de Gorgeous Grunge stempelset met Smoke Slate en met een sponsje
de randjes met gele inkt gesponsd.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten